Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site
Welkom bij steigertoebehoren.nl

U bent momenteel op:

Veel gestelde vragen

 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, u hoeft geen account aan te maken als u wilt bestellen. Bij het doorlopen van uw bestelling wordt u de keus geboden of u een account wilt aanmaken of niet.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

In de regel zullen wij leveren binnen 3 dagen na goedkeuring van de klant, mits producten uit voorraad leverbaar zijn. Indien u een account heeft aangemaakt kunt de voortgang van uw bestelling controleren door in te loggen met de ontvangen accountgegevens. Heeft u nog geen persoonlijk klantenaccount dan kunt u dit hier aanvragen. Verder verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden

Ik heb een specifieke vraag over een bepaald product, kunnen jullie mij adviseren?

Jazeker kan dat! U kunt ons bellen of een mail sturen naar info@steigertoebehoren.nl en wij zullen proberen zo duidelijk mogelijk antwoord te geven op de door u gestelde vraag.

Kan ik een offerte voor producten ontvangen?

Jazeker, wij kunnen voor u vrijblijvend een offerte maken indien u bijv. de gehele waterkant moet gaan inrichten.

Kunt u een offerte voor het monteren maken?

Jazeker, alle producten die wij in onze webshop aanbieden kunnen door ons desgewenst ook worden gemonteerd en/of geïnstalleerd. Wij werken tevens met diverse bedrijven die dit vakkundig voor u kunnen doen. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden en/of offerte.

Hoe zit het met prijzen en kortingen bij een grotere afname?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 19% BTW en exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven.
Marine gerelateerde en waterbouw (infra) bedrijven die regelmatig bij ons bestellen kunnen in aanmerking komen voor interessante condities. Ook voor projecten kunt u vrijblijvend informeren naar de mogelijkheden en/of offertes.

Krijg ik een factuur?

Nadat u de order plaatst, krijgt u een orderbevestiging op het scherm te zien. Daarin staat ook de wijze van betaling. Tevens krijgt u een orderbevestiging per email. De factuur wordt meegestuurd met de bestelling, u krijgt dus niet vooraf de factuur.

Kan ik mijn aankopen terugsturen?

U kunt zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen na ontvangst altijd uw bestelling in de originele verpakking zoals door ARFREX Marine Equipment aangeleverd en tevens ongebruikt, aan ARFREX Marine Equipment terugsturen. Het factuurbedrag, exclusief de door ARFREX Marine Equipment op de factuur vermelde transportkosten of op de factuur vermelde andere specifieke kosten, wordt na ontvangst van uw retourzending per ommegaande op uw bankrekening teruggestort.

Voor een goede afhandeling gaarne wel, indien u iets wilt terugsturen aan ARFREX Marine Equipment, dit eerst melden aan de klantenservice via telefoon of e-mail. Vermeld dan uw ordernummer en informeer ons wat u wilt terugsturen met gaarne ook de reden van retour. Nadat U antwoord heeft gekregen van de klantenservice en u het artikel terugstuurt, verzoeken wij u de zending te frankeren door middel van een PakketZegel van de TNT.

BELANGRIJK, helaas worden ongefrankeerde retourzendingen geweigerd!

Kan ik langskomen en de producten bekijken?

ARFREX Marine Equipment heeft buiten het kantoor alleen een magazijn en een uitgiftebalie.
Mocht u een artikel toch eerst willen zien dan kunt hiervoor het beste eerst via de mail aangeven welk artikel u wilt zien omdat wij soms niet alle artikelen op voorraad hebben staan. Dit voorkomt dat u voor niets naar ons toe komt.
Voor openingstijden van ons magazijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling bij ons persoonlijk komen afhalen, en indien gewenst in plaats van vooraf te betalen, direct te betalen bij afhalen. Dit wel gaarne natuurlijk vooraf bij uw bestelling aangeven! Voor openingstijden van ons magazijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Indien de levering niet compleet is of beschadigd?

Indien de levering niet compleet is of beschadigd wordt aangeboden dient u dit direct op de levernota/vervoersdocument van de transporteur te vermelden, anders vervallen alle garantievoorwaarden van ARFREX Marine Equipment. Procedure; Indien de bestelling niet compleet is wordt u zonder extra kosten de ontbrekende onderdelen of producten nagestuurd.

Mocht uw bestelling beschadigd / ondeugdelijk worden aangeboden kunt U deze levering direct kosteloos retour zenden aan ARFREX Marine Equipment. U krijgt dan z.s.m. zonder extra kosten een nieuw deugdelijk/onbeschadigd product toegestuurd. Mocht u willen afzien van deze service of ARFREX Marine Equipment dit artikel om welke reden dan ook niet meer kan leveren, wordt uw aankoopbedrag volledig op uw rekening teruggestort. Belangrijk; is het reëel gezien niet mogelijk een ondeugdelijkheid of onvolledigheid te constateren bij levering, moet dit in ieder geval binnen 2 werkdagen na levering per mail, fax of per telefoon aan onze klantenservice worden kenbaar gemaakt met vermelding van uw ordernummer. Latere meldingen kunnen helaas niet meer worden geaccepteerd.